Najlepsza ściągawka do prezentacji, wystąpienia czy sprzedaży.Kiedy „stawka jest wysoka, a czasu niewiele” – liczy się każda sekunda. W tym 60 minutowym nagraniu audio jeden z najlepszych amerykańskich prezenterów radiowych, Joel Roberts, mówi o tym, jak się przygotować do ważnej prezentacji promocyjnej, sprzedażowej, filmu promocyjnego, czy występu w mediach, tak aby:
- Od razu przykuć uwagę słuchaczy,
- Poruszyć ich emocje,
- Szybko zbudować swoją wiarygodność,
- Sprawić, by słuchacze Cię pokochali,
- Wyróżnić się na tle konkurencji,
- Zmobilizować publiczność do podjęcia działania.
Spis treści:
- Czego nie wykorzystujesz
- Jasność to siła
- Sprzedaj problem
- Bezcenne 4 minuty
- Rozwiązanie
- Cechy/korzyści
- Historia, którą sprzedajesz
- Ostatni element – Ty
- Kompetencja i człowieczeństwo
- Co trzeba wiedzieć zanim się odezwiesz
Joel Roberts – jest byłym prezenterem radia KABC z Los Angeles, gdzie na światowym rynku radiowym numer jeden – prowadził swój program w czasie największej słuchalności.
Dziś prowadzi własną firmę konsultingową w dziedzinie komunikacji i podróżuje po całym świecie przekazując ludziom biznesu tajniki skutecznego porozumiewania się, promocji oraz współpracy z mediami.
Wśród jego klientów są zarówno najwięksi światowi wykładowcy, znani pisarze, jak i wiele firm z listy Fortune 500, w tym Lockheed – Martin, Pfizer, Novartis, Wal-Mart, Targer, a także znani politycy, prezesi firm i celebryci.
W świecie wydawniczym Joel jest powszechnie uznawany za jednego z najlepszych konsultantów do spraw mediów. Współpracuje w tym obszarze z twórcami słynnej serii książek „Balsam dla duszy”, z jego szkoleń korzystali Stephen Covey (Siedem nawyków skutecznego działania), Jack Canfield (Zasady Canfielda), Marci Shimoff (Happy For No Reason), Lisa Lillien (Hungry Girl), guru marketingu Jay Abraham, autor bestsellera „Bogaty, albo biedny – po prostu różni mentalnie” T. Harv Eker, pięciu autorów „Sekretu” oraz dziesiątki innych pisarzy.
Klienci Joela występowali w programach Oprah!, The Today Show, 60 minutes, CNN, BBC, Sky TV oraz wielu audycjach telewizyjnych i radiowych, a ich twarze pojawiły się na okładkach praktycznie wszystkich ważnych czasopism amerykańskich i międzynarodowych.